Povinná prezenční výuka:
- žáků 1. stupně
- žáků 9. ročníků
- žáků 6. – 8. ročníku v režimu tzv. rotační výuky – střídání celých tříd po týdnu
Vstup do budovy školy/žádáme o dodržení dané doby/:
- 1. ročníky 7:20 – 7:30
- 2. a 3. ročníky 7:30 – 7:40
- 4. a 5. ročníky 7:40 – 7:50
- 6., 7., 8. a 9. ročníky 7:50 – 8:00
Rozdělení tříd (třídy samotné se nedělí) do dvou skupin, jedna skupina tříd se bude vzdělávat prezenčně v lichém týdnu a jedna v sudém týdnu (týdny podle kalendáře).
- Lichý týden (od 30. 11.): VI. A + 7. ročníky
- Sudý týden (od 7. 12.): VI. B + VI. C + 8. ročníky
Třídy, které v daném týdnu nemají prezenční výuku, se povinně vzdělávají distančním způsobem podle daného rozvrhu.
Prezenční výuka probíhá v homogenních skupinách (kolektivy jednotlivých tříd se neslučují, ani jinak neprolínají).
Pro žáky 1. stupně bude zajištěn dohled mezi dopoledním a odpoledním vyučováním s možností pobytu venku.
Pobyt žáků 2. stupně mezi dopoledním a odpoledním vyučováním ve škole není z personálních důvodů možný.
Pokud není z organizačních (personálních) důvodů možné dodržet hodinovou dotaci pro některé vzdělávací oblasti podle ŠVP v homogenních skupinách, stanoví ředitel školy, který vzdělávací obsah nebude po dobu trvání těchto důvodů realizován. Podmínka homogenity skupiny má přednost před ustanovením ŠVP.
Je zakázán zpěv a sportovní činnosti při vzdělávání (včetně plavání).
Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole (včetně školní družiny).
Vstup třetích osob (mimo žáky a zaměstnance) do prostor školy je možný jen v nezbytných případech.
Školní družina
Za dodržení homogenity skupiny žáků jedné třídy je umožněn provoz školní družiny. Není-li to z personálních důvodů možné, lze do jedné skupiny ve školní družině zařadit žáky jednoho ročníku.Provoz ranní družiny pouze v nezbytném případě pro 1. a 2. ročníky: 7:00 – 7:30
Provoz odpolední družiny:
- 1. a 2. ročníky do 17:00
- 3. ročníky do 15:30
- 4. ročníky – provoz zrušen
Končí činnost škol a školských zařízení určených podle usnesení vlády č. 1109 (péče o děti rodičů vybraných profesí).
Školní stravování
Školní stravování je v provozu. Provoz se řídí pravidly pro provoz stravovacích služeb, které neslouží pro veřejnost.Při provozu školního stravování je nezbytné dodržet následující:
- rozestupy 1,5 metru mezi jednotlivými stoly
- maximální počet osob u jednoho stolu je omezen na 4 osoby
- ve školní jídelně se mohou prezenčně stravovat pouze žáci v prezenční výuce a zaměstnanci školy přítomní na pracovišti; ostatní žáci, studenti, zaměstnanci školy a cizí strávníci si mohou stravu odebrat výdejním okénkem
- je nutné přijmout organizační opatření při čekání na výdej stravy a konzumaci stravy tak, aby nedocházelo k prolínání žáků z různých tříd
Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy.
Žáci na prezenční výuce
Celý první stupeň, žáci všech devátých tříd a žáci druhého stupně, kteří mají prezenční výuku, mají obědy automaticky přihlášené. Pokud nemáte o obědy zájem, je nutné je odhlásit.Žáci na distanční výuce
Žáci druhého stupně, kteří mají distanční výuku, mají obědy odhlášené. V případě zájmu o oběd je nutné si ho opět přihlásit. Výdej obědů bude probíhat od 11.00 - 13.00 ze zadního vchodu budovy ZŠ (rampa) do jednorázových menu boxů.Při obojím typu stravování je nutné dodržovat hygienická opatření /rozestupy/roušky/dezinfekce/.